Για κάθε ζήτημα υποστήριξης μετά την πώληση, αλλαγής, αντικατάστασης ή επιστροφής προϊόντος, εγγύησης προϊόντος, ακύρωσης παραγγελίας, υπαναχώρησης και κάθε σχετική ερώτηση, η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πελατών, λειτουργεί Δευτέρα, Τετάρτη και Πέμπτη 10:00 π.μ. – 15:00 και Τρίτη 17:30-20:30 τις εργάσιμες ημέρες, στο τηλ. 2112163680.

Ακύρωση Παραγγελίας:

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας χωρίς καμία επιβάρυνση, εφόσον τα προϊόντα δεν έχουν παραδοθεί προς αποστολή. Αν ακυρώσετε την παραγγελία σας μετά την παράδοση των προϊόντων προς αποστολή, τότε επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής από το κατάστημά μας προς τον χώρο σας καθώς και τα έξοδα για την επιστροφή των προϊόντων στο κατάστημά μας και ισχύει η πολιτική επιστροφών. Επικοινωνήστε με το κατάστημα μας στο e-mail info@treasurebox.gr, ή στο τηλ. 2112163680 – Δευτέρα, Τετάρτη και Πέμπτη 10:00 π.μ. – 15:00 και Τρίτη 17:30-20:30 τις εργάσιμες ημέρες, για την ακύρωση της παραγγελίας και την επιστροφή των χρημάτων σας (εφόσον έχετε καταβάλει την αξία των προϊόντων).

Ειδικές παραγγελίες προϊόντων ή παραγγελίες της κατηγορίας προσωποποιημένα κοσμήματα, δεν ακυρώνονται κατόπιν επιβεβαίωσης από το www.treasurebox.gr με αποστολή σχετικού e-mail επιβεβαίωσης σε εσάς.

Πολιτική Επιστροφών προϊόντων

Τα προϊόντα που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα συνοδεύονταν από τα νομίμως εκδοθέντα παραστατικά (τιμολόγιο πώλησης ή απόδειξη λιανικής πώλησης και δελτίο αποστολής). Για να επιστρέψετε, με οποιονδήποτε τρόπο, προϊόντα που αγοράσατε από το www.treasurebox.gr, θα πρέπει υποχρεωτικά να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς ώστε να το επιδείξετε ή να το αποστείλετε αναλόγως του τρόπου επιστροφής που θα επιλέξετε. Τα προϊόντα επιστρέφονται στη συσκευασία τους, η οποία θα πρέπει να είναι άθικτη και στην κατάσταση που σας παραδόθηκε και να συνοδεύεται από όλα τα παρελκόμενα όπως οδηγίες χρήσης, εξαρτήματα, υλικά συσκευασίας κλπ. Η επιστροφή γίνεται αποκλειστικά με αποστολή ή με παράδοση από εσάς των προϊόντων στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, στο workshop του www.treasurebox.gr στον Χολαργό Αττικής, επί της οδού Ναυαρίνου, αριθ. 71 (ισόγειο), Τ.Κ. 15562. Η επιστροφή είναι δυνατή εφόσον τα προϊόντα δεν έχουν χρησιμοποιηθεί και βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση.

Διακρίσεις ανάλογα με τον λόγο της επιστροφής:

1) Ελαττωματικά προϊόντα (ελλείψεις/σφάλματα/δυσλειτουργίες):
Σε περίπτωση που προμηθευτήκατε από το www.treasurebox.gr ελαττωματικό προϊόν επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ. 2112163680 ή με e-mail στο info@treasurebox.gr ή επισκεφθείτε το workshop του www.treasurebox.gr στον Χολαργό Αττικής, επί της οδού Ναυαρίνου, αριθ. 71 (ισόγειο), Τ.Κ. 15562. Εφόσον μετά την εξέταση του προϊόντος, το οποίο πρέπει να συνοδεύεται με όλα τα παραστατικά αγοράς του καθώς και τα υλικά συσκευασίας του, διαπιστωθεί η ύπαρξη ελαττώματος τότε θα προβούμε χωρίς επιβάρυνσή σας, σε άμεση διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο ομοειδές, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. Τα ελαττωματικά προϊόντα αντικαθίστανται εφόσον επιστρεφούν εντός χρονικού διαστήματος 30 ημερών. Εναλλακτικά μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησής σας από τη σύμβαση.

2) Για μη ελαττωματικά προϊόντα ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης: Δικαίωμα υπαναχώρησης

Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση. Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τη φυσική κατοχή των αγαθών.

Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να ενημερώσετε την επιχείρηση με την επωνυμία «ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ του ΧΡΗΣΤΟΥ», που εδρεύει στον Χολαργό Αττικής, επί της οδού Ναυαρίνου, αριθ. 71, Τ.Κ. 15562, (e-mail: info@treasurebox.gr, τηλ. 2112163680) για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το υπόδειγμα (PDF) εντύπου υπαναχώρησης, χωρίς να είναι υποχρεωτικό.

Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, είναι αρκετό να στείλετε τη δήλωσή σας περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησής σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης. Τα προϊόντα που αγοράστηκαν πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση συνοδευόμενα από το σχετικό παραστατικό (απόδειξη - τιμολόγιο) πώλησης.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει α) στην προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, β) στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων και γ) στην προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.

Συνέπειες της υπαναχώρησης

Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον οικονομικότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση. Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό· σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων, παρά μόνο εφόσον εσείς προτείνετε διαφορετικό μέσο επιστροφής των χρημάτων σας (από αυτό που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή) οπότε και θα επιβαρύνεστε με τυχόν έξοδα χρησιμοποίησης από το www.treasurebox.gr του διαφορετικού αυτού μέσου, τα οποία (έξοδα) θα αφαιρούνται από το προς επιστροφή ποσό. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο. Εσείς οφείλετε να στείλετε πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσετε στο κατάστημά μας, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε από την παρούσα σύμβαση. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών. Εσείς θα επιβαρυνθείτε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών. Εσείς φέρετε ευθύνη μόνο για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών. Ο αναγκαίος χειρισμός διενεργείται υποχρεωτικά με τρόπο με τον οποίο θα σας επιτρεπόταν σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα.

Ειδικότερα για την επιστροφή προϊόντων και χρημάτων:

α) Επιστροφή χρημάτων:
Ειδικά για τις περιπτώσεις της πληρωμής από εσάς με αντικαταβολή στην κατοικία σας, ή σε οποιαδήποτε περίπτωση δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων με το μέσο που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή, η επιστροφή των χρημάτων σας, σε περίπτωση υπαναχώρησης, θα γίνεται, κατόπιν συνεννόησης, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σας χωρίς δική σας επιβάρυνση. β) Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα ως εξής:

Μπορείτε να αποστείλετε το προϊόν στο workshop του www.treasurebox.gr στον Χολαργό Αττικής, επί της οδού Ναυαρίνου, αριθ. 71, Τ.Κ. 15562. Αφού συσκευάσετε το προϊόν, εφόσον έχει αποσυσκευασθεί, με τα υλικά συσκευασίας του, εσωκλείστε το παραστατικό πώλησης (τιμολόγιο - απόδειξη) καθώς και σχετικό έγγραφο υπαναχώρησης και στείλτε τα προϊόντα με χρέωση αποστολέα. Προτείνετε για την αποστολή η χρησιμοποίηση της εταιρείας ταχυμεταφορών (courier) που σας παρέδωσε το προϊόν. Ενναλακτικά μπορείτε να προσκομίσετε εσείς το προϊόν στο workshop του www.treasurebox.gr Δευτέρα, Τετάρτη και Πέμπτη 10:00 π.μ. – 15:00 και Τρίτη 17:30-20:30 τις εργάσιμες ημέρες.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον καταναλωτή, το www.treasurebox.gr, διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας (άρθρο 281 ΑΚ). Σε αυτήν την περίπτωση ο καταναλωτής επιβαρύνεται με τα τυχόν προκύπτοντα έξοδα εξαιτίας της καταχρηστικής άσκησης των δικαιωμάτων του.

Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής εν νέου σε αυτόν.

Πολιτική αντιμετώπισης παραπόνων

Το εξειδικευμένο προσωπικό του www.treasurebox.gr, βρίσκεται δίπλα σας, ανά πάσα στιγμή, πριν αλλά και μετά την παράδοση των προϊόντων μας, έτοιμο να σας λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα και απορία. Στο τηλ. 2112163680, με e-mail στο info@treasurebox.gr ή αυτοπροσώπως στο workshop του www.treasurebox.gr (Χολαργός Αττικής, οδός Ναυαρίνου, αριθ. 71, Τ.Κ. 15562), μπορείτε να αναφέρετε οποιοδήποτε παράπονο ή πρόβλημα που τυχόν αντιμετωπίζετε σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας.

Return Policy

For any case of after sales service, need of change, replacement, return of products, product warranty, order cancellation and any related question, please contact us at +30 2112163680 Monday, Wednesday and Thursday from 10:00 a.m. to 15:00 and Tuesday from 17:30 to 20:30 on working days or via e-mail at info@treasurebox.gr.

Order cancellation

You can cancel your order without any further charges, as long as the products have not been delivered for shipment. If you cancel your order after delivery of the products to be shipped, then you will be charged with the shipping costs from our workshop to you as well as the costs of returning the products to our workshop. Contact us at +30 2112163680 Monday, Wednesday and Thursday from 10:00 a.m. to 15:00 and Tuesday from 17:30 to 20:30 on working days to cancel your order and get a refund.

After receiving an order confirmation e-mail you cannot cancel special orders or orders of “personalized category” jewelry (custom-made jewelry).

Return of products

As a prerequisite for returning products is to be owned, by the customer, the relevant purchase document that proves the transaction (e.g., Receipt Retail, Sales Invoice / delivery note etc.).

The products should be returned in the same good condition you received them and must be accompanied by the relevant documents, accessories etc (e.g. packing materials, receipt).

You can send the products or bring them to our workshop (Municipality of Cholargos, Attica Greece, 71, Navarinou Str., P.C. 15562). You can return a product only if it hasn’t been used. 

Discrimination depending on the reason of a return

  1. Defective Products

If you purchased a defective product from www.treasurebox.gr, please contact us at +30 2112163680, e-mail: info@treasurebox.gr or visit our workshop (Municipality of Cholargos, Attica Greece, 71, Navarinou Str., P.C. 15562) to advise you on the issue.

If, after examination of the product, which must be accompanied by the relevant receipt / invoice and its packaging materials, there is a defect, we will replace/repair the product, without any charge for you, unless it is impossible or requires disproportionate costs/effort. Defective products shall be replaced if returned within 30 days. Alternatively, you can exercise the right of withdrawal from the contract.

  1. For non-defective Products you can exercise the right of withdrawal.

Right of withdrawal

 

If you are a consumer, according to the following definition, then you have the right to withdraw from a contract with www.treasurebox.gr. within 14 days without giving any reason.

 

“Consumer”: any natural person who, in contracts with www.treasurebox.com, is acting for purposes which are outside his trade, business, craft or profession.

 

The withdrawal period will expire after 14 days from the day on which you acquire, or a third party other than the carrier and indicated by you acquires, physical possession of the goods.

 

To exercise the right of withdrawal, you must inform TREASURE BOX (Ioanna Chr. Panagopoulou - Municipality of Cholargos, Attica Greece, 71, Navarinou Str., P.C. 15562), e-mail: info@treasurebox.gr, of your decision to withdraw from this contract by an unequivocal statement (e.g. a letter sent by post or e-mail). You may use the model withdrawal form, but it is not obligatory.

 

To meet the withdrawal deadline, it is sufficient for you to send your communication concerning your exercise of the right of withdrawal before the withdrawal period has expired. The products purchased must be returned in their original condition accompanied by the relevant documents (receipt - invoice).

Exceptions from the right of withdrawal:

  1. a) the supply of goods made to the consumer’s specifications or clearly personalized,
  2. b) the supply of sealed goods which are not suitable for return due to health protection or hygiene reasons and were unsealed after delivery,
  3. c) the supply of goods which are, after delivery, according to their nature, inseparably mixed with other items.

Effects of withdrawal

If you withdraw from this contract, we shall reimburse to you all payments received from you, without undue delay and in any event not later than 14 days from the day on which we are informed about your decision to withdraw from this contract. We will carry out such reimbursement using the same means of payment as you used for the initial transaction, unless you have expressly agreed otherwise; in any event, you will not incur any fees as a result of such reimbursement. We may withhold reimbursement until we have received the goods back or you have supplied evidence of having sent back the goods, whichever is the earliest. You shall send back the goods or hand them over to us, without undue delay and in any event not later than 14 days from the day on which you communicate your withdrawal from this contract to us. The deadline is met if you send back the goods before the period of 14 days has expired. You will have to bear the direct cost of returning the goods. You are only liable for any diminished value of the goods resulting from the handling other than what is necessary to establish the nature, characteristics and functioning of the goods.

 

In particular for refunding:

 

Especially, in the event you pay cash on delivery at your home or in any event refund is not possible because of the way of payment you firstly used, any refund of money in case of withdrawal shall be made – upon mutual agreement – by deposit to your bank account.

 

Process of Returning products:

 

Customers can send us the product using the following procedure:

 

You can send the products to our workshop (Municipality of Cholargos, Attica Greece, 71, Navarinou Str., P.C. 15562). Pack the products in the box in which the order was received. In the package a completed form of withdrawal, and the receipt / invoice, should be placed, and then the parcel should be sent to us. You are advised to send the products through the courier agency from which the order was originally received. You can also bring the products to our workshop: Monday, Wednesday and Thursday from 10:00 a.m. to 15:00 and Tuesday from 17:30 to 20:30 on working days

 

In case of repeated returns/withdrawals made by a customer, www.treasurebox.gr reserves the right to refuse the return of products, due to overuse of the right of return/replacement of our products. In that event, the customer shall be charged with the additional cost incurred by overusing his/her rights.

 

If the aforementioned legal process is not followed or any legal requirements are not fulfilled in order to accept the return of any product, then said product will be returned to the customer, who shall be charged with the cost of packaging and consigning to him/her.

 

Policies addressing complaints

 

The professional staff of treasurebox.gr is at your service at any time, before and after the delivery of our products, ready to solve any problem and answer any question. At tel. No +30 2112163680, via e-mail at info@treasurebox.gr or in person in our workshop you can report the problem you are experiencing with any of the services/products we provide.